TDAD svarar

Något som kan hända några gånger här på bloggen är att vi svarar på kommentarer i ett inlägg som detta.
Kommentaren som idag ska få ett svar är denna:
"Fin blogg! :D"

Svaret lyder:
"Vi tackar så hjärtligt och ignorerar det faktum att du säkert har skrivit den kommentaren till några hundra andra bloggare för att bli sedd och läst."

Sådana kommentaren är faktiskt något som lite smått får en att bli irriterad, för den handlar bara om en sak och det är att få nya läsare till sin blogg. Om det är viktigt för dig att få dessa läsare, lägg ner lite tid på att läsa ett inlägg och sedan kommentera något som har med det att göra. Det uppskattas mycket mer.

Johanna


Kommentarer
Postat av: Annelie

Fin blogg :-D



(Fast jag menar det på riktigt, till skillnad från andra! Sådana andra brukar jag radera från mina kommentarer. Jag vill bara ha det som är på riktigt.)

2009-12-29 @ 06:37:47
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0